četrtek, 21. julij 2011

Popoldanski izlet na Kalško goro (2047 m)

Kljub malce slabši vremenski napovedi (popoldanske plohe) sem se odločil da se popoldne odpravim na enega izmed dva tisočakov Kamniških Alp, saj se je že neštetokrat izkazalo, da potem teh ''dežnih ploh'' sploh ni bilo. Tokrat je bila v igri Kalška gora, ker na njej še nisem bil.
Za izhodišče sem si izbral Žagano peč (812 m), ki se nahaja kakšen kilometer nižje od spodnje postaje žičnice (V Koncu). Pot praktično vse do zadnjih nekaj 100 m pod vrhom ni nič označena, ker ni planinska temveč lovska, vendar se jo da lepo slediti. Malce več pozornosti je potrebno šele, ko se lovska pot povsem izgubi, da se priključimo na označeno planinsko pot.

Od izhodišča pa do vrha Kalške gore sem potreboval natanko 2 uri, pri čemer sem imel kar hiter tempo, saj naj bi za pot potreboval 3h 15 min (po vodiču).
Iz vrha je nato sledil spust po jeklenicah do Cojzove koče, kjer sem tudi nekaj malega pojedel, nato pa spust po planinski poti do izhodišča.
Ravno ko sem prispel do avtomobila pa se je uresničila tudi vremenska napoved, saj se je kar pošteno ulilo. Očitno mi je bilo tokrat vreme naklonjeno ravno tako, kot sem si ga zamislil pred turo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar