sreda, 12. december 2012

Popoldanski skok na Ratitovec


 Danes sva se z Gašperjem na hitro odločila, da vseeno malce izkoristiva lepo popoldansko vreme in skočiva na naš domači Ratitovec. Jaz sem šel v obe smeri (gor in dol) peš, Gašper pa je imel v mislih bolj avanturistično varianto, saj  je imel s seboj Speedglide padalo.
Na vrhu so bile razmere skoraj idealne, tako za letenje kot za peš hojo, tako da sva bila oba vesela, da sva vendar le še ujela zadnje sončne žarke in najino hitenje proti vrhu ni bilo zaman.
Gašper je pred kočo razgrnil padalo in čez dve minuti je že pristal pred cerkvijo na Prtovču, mene pa je čakalo še kar nekaj več minut sestopa.



2 komentarja:

  1. Ah ja, sem vedla, da te moram nekam pospravit :) Na poti domov sva s T sestavili puzzle in sem dojela :) semle včasih odklikam preko Luka :) to j' to

    LPM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hey,
      No vidiš, jest pa nisem vedu, da ti tud pridno blogaš. Tko, da zdejle mal pregledujem tvoje objave, da dobim še kšno idejo za izlet
      :)

      lp,

      J

      Izbriši