sobota, 3. avgust 2013

Weissmies (4027m)

V soboto ob 13h smo se iz Škofje Loke odpravili proti Švici (Saas Grund) z namenom, da se tam povzpnemo na kakšnega štiri tisočaka. Na pot smo se odpravili Primož, Jure, Špela in jaz, do tja pa nas je popeljal Primož s svojim BMW-jem. S Špelo sva med vožnjo pogledala  en dober film na prenosniku (Oblivion), drugače pa smo celotno pot opravili brez postanka,  tako, da smo se zvečer že lahko utaborili v kampu Kapellenweg v Saas Grundu.

Že takoj naslednje jutro je bilo napovedano dobro vreme, tako da smo za prvi vzpon (aklimatizacijo) izbrali Weissmies (4027 m). Iz Saas Grunda smo se peš odpravili proti gondoli, ki nas je poplejala do Hohsaas-a, ki se nahaja na višini 3200 m. Po izstopu iz gondole smo parih minutah prispeli do ledenika, tam smo se navezali v navezo, si nadeli vso potrebno opremo za hojo po ledeniku, ter se odpravili proti vrhu Weissmies-a.

Po dobri uri hoje smo že vsi dobro občutili, da je vzpon na tej višini nekaj bistveno težjega, kot na primer vzponi v naših hribih, zato je bil korak bistveno počasnejši. K sreči smo imeli pred nami zelo lep dan, tako da se nam ni prav nič mudilo in smo v enakomernem tempu stopicali proti vrhu.

Aklimatizacijska tura je kot običajno uspela, saj smo na vrh prispeli vsi v navezi. Sam nisem imel nobenih težav med vzponom, saj je bila kondicijska pripravljenost dobra, glava pa me tudi ni nič bolela. Je pa zanimivo, da mene vedno prične boleti glava potem, ko se povzpnem nazaj v dolino. Tako, da sem pri zgornji postaji gondole vzel en Lekadol in vse je bilo OK.

Na vrhu smo so vzeli kar nekaj časa, da smo si ogledali sosednje hribe, saj imamo v planu, da se povzpnemo še na kakšnega štiri tisočaka v bližnji okolici.

Pot nazaj v dolino smo opravili v boljšem slogu, saj smo si izposodili ''monster trote', ter se podali na divjo vožnjo do Saas Grunda. Spust se je pričel na višini 2397 m, ter končal na višini 1559 m, tako da smo imeli pred seboj kar nekaj uživancije.