sreda, 3. avgust 2011

Ekspresni skok na Brano (2253 m)

Danes sem se takoj po službi odpeljal proti Kamniški Bistrici, ki je bila moja izhodiščna točka za ekspresni skok na Brano.

Pot do vrha Brane je kar precej dolga, saj naj bi ob normalni hoji potreboval do vrha 5h. A ker sem se želel vrniti nazaj v dolino še pred mrakom sem zelo pospešil korak in tako sem za celotno turo (gor in dol) porabil 5h.

Pot je do višine 1600 m potekala v soparno - vročem ozračju, od te višine naprej pa sta se pojavila gosta megla in veter, tako da je temperatura kar naenkrat zelo padla.
Na vrhu Brane od razglednih užitkov nisem imel kaj prida, saj je bilo ozračje preveč napolnjeno z meglo, ki jo je veter premetaval sem ter tja. Za kratek čas (par sekund) mi je vseeno celo uspelo ogledati nekaj sosednjih vrhov, ki pa so hitro izginili pred menoj v meglo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar